زرین پاتوق

تفریحی و سرگرمی

زرین پاتوق

تفریحی و سرگرمی

دنیای کار نکردن

دنیای کار نکردن
 
‫به تازگی از دختر یکی از دوستام پرسیدم که وقتی بزرگ شدی میخوای چیکاره بشی؟
نگاهم کرد وگفت که میخواد رئیس جمهور بشه.
دوباره پرسیدم که اگه رئیس جمهوربشی اولین کاری که دوست داری انجام بدی چیه؟
جواب داد: به مردم گرسنه وبی خانمان کمک میکنه.
بهش گفتم : نمیتونی منتظر بمونی که وقتی رئیس جمهور شدی این کارروانجام بدی، میتونی ازفردا بیای خونه ی من وچمن ها رو بزنی، درخت ها رو وجین کنی و پارکینگ رو جا رو کنی. اونوقت من به تو 50دلارمیدم وتورومیبرم جاهایی که بچه های فقیرهستن وتومیتونی این پول روبدی بهشون تا برای غذا وخونه ی جدید خرج کنن.
مستقیم توی چشمام نگاه کردوگفت:
«چرا همون بچه های فقیررونمیبری خونه ات تا این کارها روانجام بدن وهمون پول روبه خودشون بدی؟»
نگاهی بهش کردم وگفتم به دنیای سیاست خوش اومدی!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شاپور جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 http://4962.blogfa.com/

سلام من را با بچه های چها راه بدبختی یا بهار زرین دشت لینک کن

شاعر تمام شده شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:34 http://tire-tar.blogfa.com

سلام دوست من
"چهارراه بدبختی"
آپ جدید شاعر تمام شده شعری در وصف چهارراه بدبختی به درخواست آقای شاپور کامران مدیر وب بهار زرین دشت(چهارراه بدبختی)
منتظر حضور شما دوستان عزیز هستیم
با نظرات , پیشنهادات و انتقادات خود ما را در ادامه ی راه یاری فرمایید

شاعر تمام شده سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:24 http://tire-tar.blogfa.com

سلام دوست من
"من یه زرین دشتی ام"
آپ جدید شاعر تمام شده شعری که همه ی اهالی شهرستان زرین دشت (اعم از حاجی آبادیا و سایر روستاها و شهر های زرین دشت)رو به همدلی و همکاری دعوت می کند
پس شعر رو بخونید به امید همدلی و همکاری با هم در جهت پیشرفت شهرستان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد