التماس

 
 
برای دیدن بقیه ی عکس ها بر روی ادامه ی مطلب کلیک نمایید.
 

بخند

 
تصاویر جالب و عجیب
 
تو این پست چند تا عکس جالب گذاشتم که هیچ ربطی به آموزش نداره ولی دیدنشون برای سرگرمی خالی از لطف نیست.
 
عجایبی که فقط در ایران می توان دید (33)

سبد کالا ومردم ایران   ادامه مطلب

ادامه نوشته

بنیادگرایان مدرن معتقدند‌که اسلام مجاهد می‌خواهد نه دانشمند
رویش نوسلفیسم
مثلث آنلاین: سید جواد صالحی در یادداشتی برای هفته نامه مثلث به پیدایش گروه های تروریستی در منطقه پرداخته است .

سید جواد صالحی : خاستگاه و پیدایش گروه‌های تروریستی در خاور‌میانه تاریخچه‌ای طولانی دارد. بخشی از آن به دوران جنگ سرد باز‌می‌گردد که استفاده ابزاری از این گروه‌ها برای معامله با بلوک کمونیستی بود و ریشه شکل‌گیری القاعده و طالبان با چنین ذهنیتی تحقق یافت و حمایت شد. اما بخش دوم در دوران پس از جنگ سرد یا به‌عبارتی پس از فروپاشی شوروی، با دیدگاه‌های متفاوت رخ داد. برخی بر این اعتقادند که گروه‌های تروریستی نتیجه اقدامات غرب در خاور‌میانه است. یعنی گروه‌های تروریستی عملکردشان صرفا واکنشی است به کشورهای غربی و آمریکا در منطقه. این تحلیل در میان افراد و گروهی وجود دارد که به خوش‌بینان معروف هستند، اما برخی دیگر، گروه‌های تروریستی را مستقل و برآمده از نوعی تفکر اجتهادی از اندیشه‌های اسلامی تلقی می‌کنند و معتقدند نه عملکرد غرب نه مداخلات و نه استعمار در پیدایش تروریسم نقش نداشته و گروه‌های تروریستی نوعی سلفی‌گری و بازگشت به سنت یا داعیه‌داری برای شکل‌گیری حکومت در دوران جدید هستند.

ادامه نوشته

شایعه

دنیای آدم‌های معروف و مشهور و کسانی که اعضای یک جامعه آنها را با انگشت به یکدیگر نشان می‌دهند با

شایعه گره خورده است و نمی‌توان زندگی آنان را بدون حضور شایعه‌های تصور کرد. شایعه‌هایی که از جزئی ترین

موارد زندگی خصوصی این افراد تا مرگ و بیماری آنها را شامل می‌شود.

ادامه نوشته

ازدواج های سیاسی

 

فرخی یزدی

این وطن فتنه ی ضحاک ستمگر دیده

 

آفت پور پشین،رنج سکندر دیده

 

جور چنگیزی و افغان ستمگر دیده


گر چه از دشمن دون ظلم مکرر دیده

***

این همان ایران که منزلگاه کیکاوس بود

 

خوابگاه داریوش و مامن سیروس بود

 

جای زال و رستم و گودرز و گیو و طوس بود

 

نی چنین پا مال جور انگلیس و روس بود

***

   این وطن رزم آوری مانند کارون دیده است

 

وقعه گرشاسب و جنگ تهمتن دیده است

 

هوشمندی همچو جاماس وپشوتن دیده است

 

شوکت گشتاس و دارایی بهمن دیده است 

 

دوستان جهت دریافت و مطالعه مجموعه ای از مقاله های سیاسی

 

به ادامه مطلب همین پست مراجعه نموده و کلیک کنید. 



ادامه نوشته

به چه قیمتی

انسان برای آن زنده است تا که قیمت پیدا کند ... نه آنکه به هر قیمتی زندگی بکند ؟!؟

اصلاح طلب کیست؟ اصولگرایی چیست؟

 اصولگرایی وضع موجود را نیک می پندارد و اصلاح طلب وضع مطلوب را.
ادامه نوشته

درسی که مریلا زارعی به گلشیفته فراهانی داد

همه چشم‌ها به سیمرغ بلورین جشنواره فجر بود که خانم مریلا زارعی

 جمله‌ای را اظهار کرد و بوسیله آن جمله هزاران قلب عاشق را با خود

 همراه کرد و آن قلب مادران شهدا بود.

 

مریلا زارعی

 همه، نه به احترام سیمرغ خانم زارعی بلکه به درخواست وی برای ادای

 احترام به مادران شهدا ایستادند و مقام شامخ مادران شهدا را ارج نهادند.

و این خود درس مهمی است برای همه آن‌ها که خط غرب زدگی را دنبال

 می‌کنند.

ادامه نوشته

تقدیر وتشکر

   آقای دژبخش رییس اداره فرهنگ وارشاد زرین دشت اول اینکه خسته نباشید  

 

 

         از اینکه جشن های دهه فجر بهتر وبرتر از هر سالی برگزار شد  هیچ

 

شکی نیست  واما کسانی که دم از بومی بودن می زدند  هیچ تشکری از

 

 شما نکردند  ولی بخاطر  بهاء دادن به هنرمندان و جوانان این شهر وبلاگ

 

بهار زرین دشت به شما خسته نباشید می گوید امیدوارم این خسته

 

 

نباشید خستگی را از شما دور کند

 

 

حسام الدین آشنا

نامه به ضرغامی درباره پوشش مشاور روحانی
حجت الاسلام و المسلمین حسام الدین آشنا در نامه ای به عزت الله ضرغامی نوشت که در بخش «در گوشی» برنامه گزارش هفتگی شبکه یک سیما، عکسی پخش شد که ادعا شده است مشاور رییس جمهوری با پوشش غربی در  حاضر شده که این امر اشاعه اکاذیب است.
ادامه نوشته

سه مرد ارشاد که لباس روحانیت نمی‌پوشند

 
علی جنتی، سیدعباس صالحی و نجفعلی میرزایی، سه مرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم هستند که با این‌که درس‌خوانده حوزه علمیه هستند، اما لباس روحانیت‌ نمی‌پوشند
ادامه نوشته

خاتمی

سید-محمد-خاتمی

                     سید محمد خاتمی :مقابل دولت فراوان است/حماسه سیاسی با رفع کدورت‌ها تکمیل شود

ادامه نوشته

سلام به شما

این وبلاگ سعی کرده که جالبترین و مهمترین خبرهای روز ایران و جهان رو

 

 برای شما خوانندگان عزیز فراهم کند.

 

 

از لطف و محبت شما برای دیدن از این وبلاگ صمیمانه متشکریم.

 

 

با آرزوی موفقیت برای همه شما خوانندگان عزیز .

 

 

مدیر وبلاگ سید فرزاد کامران

نظر رهبر فرزانه .................

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مقام معظم رهبری در دیدار

 

اعضای این کمیسیون نظرشان را درباره نظارت بر نهادهای زیر نظر رهبری،

 

اعلام فرمودند.


به گزارش نامه نیوز، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 خانه ملت در گفت‌وگو با فارس  درباره جزئیات حسابرسی از سازمان صداوسیما، گفت: فصل حسابرسی مشخص است و در فصل خود این حسابرسی پیگیری خواهد شد، البته جزئیات این موضوع را حسابرسان مشخص کرده و زمان انجام آن را اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه حسابرسی از سازمان صداوسیما باید انجام شود، اظهار داشت: نظر مقام معظم رهبری هم همین است؛ ایشان در دیدار کمیسیون اصل 90 فرمودند، همه ارگان‌هایی که زیر نظر ایشان هستند باید نظارت شده و عملکردشان رصد شود.

افضلی‌فرد، رهنمودهای مقام معظم رهبری به کمیسیون اصل 90 را بسیار مطلوب، راه‌گشا و امیدوارکننده ارزیابی کرد و افزود: ایشان در بخش دیگری از بیانات خود گفتند اگر شما به تخلفات مسئولان برخورد کرده و متوقف شدید، بسیار نامطلوب است اما اگر تا ته قضیه رفتید، من هم پشتیبان شما هستم.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: یکی از موارد هم این است که ارگان‌های زیر نظر مقام معظم رهبری به بهانه اینکه زیر نظر رهبر معظم انقلاب هستند، نمی‌توانند خودشان را از رصد نهادهای نظارتی مصون ببینند.


 

حصر موسوی

درخواست وزارت خارجه آمریکا برای رفع حصر موسوی و کروبی

سیاست > دیپلماسی - فارس نوشت:

وزارت خارجه آمریکا شب گذشته در اقدامی مداخله‌جویانه با صدور بیانیه‌ای بار دیگر آزادی موسوی و کروبی را خواستار شد.

در این بیانیه که به مناسبت سومین سال حصر این افراد منتشر شده، آمریکا از ایران خواسته است به حصر آن‌ها پایان دهد.

پیش از این «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا نیز در نشستی که در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا برگزار شده بود، آزادی این افراد و دیگر «زندانیان عقیدتی» در ایران را خواستار شده بود.

آمریکا اعلام کرده است که بحث حقوق بشر علاوه بر موضوع هسته‌ای و پیشرفت موشکی از جمله موضوعاتی است که ایران باید نسبت به آن پاسخگو باشد.
29220

 

شب عید

کد خبر: ۳۷۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳ - 15 February 2014
عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس،با بیان اینکه دلالان در کمین بازار میوه شب عید نشسته اند،گفت: در حال حاضر دلالان از بارش برف در استاهای شمالی سوءاستفاده کرده و به افزایش قیمت مرکبات در بازار پرداخته اند به طوری که قیمت نارنگی در این هفته 36.7 درصد افزایش یافته است.

رحمت الله نوروزی‌، در پاسخ به این سوال که با توجه به آستانه شب عید آیا بارش برف در استان های شمالی کشور منجر به سوء استفاده فرصت طلبان برای احتکار و گرانی مرکبات نمی شود؟ گفت: در حال حاضر دلالان و واسطه گران از این شرایط سوء استفاده کرده و به افزایش قیمت میوه از جمله مرکبات در بازار پرداخته اند به طوری که قیمت نارنگی در این هفته 36.7 درصد افزایش یافته است.

 نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی،با انتقاد از اینکه بیشترین سود حاصل از فروش میوه درجیب دلالان می رود،تصریح کرد:با توجه به اینکه کشاورزان برای کشت و تولید میوه زحمت و رنج بسیاری می کشند، اما متأسفانه درزمان فروش این محصول بیشترین بهره مندی نصیب دلالان و محتکران می شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه کشور در آستانه شب عید است، اظهار داشت: به طور حتم برای جلوگیری از متضرر شدن مصرف کنندگان باید ازسوی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت مدیریت و نظارت دقیق و مدونی در خصوص تنظیم بازار شب عید صورت گیرد.

نوروزی،با اشاره به اینکه متأسفانه دلالان و محتکران برای مکیدن خون ملت در انتظار شب عید هستند،افزود: با توجه به اینکه مرکبات در استان های مازندران،گیلان،گلستان و خوزستان به صورت انبوه در سال جاری تولید شده است به همین جهت دولت باید با نیاز سنجی جامع بازار شب عید مدیریتی انجام دهد.

 عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس، دولت باید بازار میوه شب عید را کنترل کند،گفت: برای تنظیم بازار شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت میوه از جمله مرکبات باید شرکت های تعاونی روستایی وارد عمل شوند و باخرید از سردخانه ها، میوه را در آستانه شب عید در بازار عرضه کنند.

رمزگشایی غرب از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن

   هانی زاده
ادامه نوشته

محسن هم گلایه کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولتی‌ها نباید فکر کنند که فقط با دوستان‌شان می‌توانند کشور را اداره کنند یعنی باید از همه کارشناسان حتی از دولت قبلی نیز استفاده کرد.
گلایه های رضایی از دولت و مجلس
به گزارش  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته (پنجشنبه) که در برنامه «گفت‌و‌گوی ویژه خبری» شبکه دو سیما سخن می‌گفت،
ادامه نوشته

احمدي‌نژاد در كنكور ارشد

 
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۷
سوال‌هاي كنكور درباره سياست‌هاي دولت ‌هاي نهم و دهم داوطلبان را غافلگير كرد.

اگرچه اين روزها چندان خبري از محمود احمدي‌نژاد نيست اما كنكور كارشناسي ارشد امسال طي هفته گذشته بازهم رييس‌جمهور پيشين را خواسته يا ناخواسته خبرساز كرد.

به نوشته اعتماد، داوطلبان كنكور كارشناسي ارشد سال۹۳ رشته «علوم سياسي و روابط بين‌الملل» امسال با سوالاتي روبه‌رو شدند كه به رييس دولت نهم و دهم و چگونگي آمدن و قدرت گرفتن او مربوط مي‌شد. سوال از تاريخ معاصر ايران در كنكورهاي رشته‌هاي علوم انساني معمولا به دوران پهلوي دوم، انقلاب اسلامي يا نهايتا دوران سازندگي ختم مي‌شد، اما سوال از تحولات تاريخ معاصر ايران در فاصله سال‌هاي ۹۲-۸۴ در كنكور امسال در كنار سوالاتي كه به دوران ابوالحسن بني‌صدر، دوره سلطنت پهلوي، رضا شاه و... مربوط مي‌شد، به نحوي داوطلبان را براي پاسخ سرگردان كرده بود، چراكه به اعتقاد داوطلبان اين سوالات مشابه سوالات گزينش بود و نمونه آن در سال‌هاي گذشته در كنكورهاي سراسري چندان معمول نبوده است. دليل پيروزي احمدي‌نژاد در انتخابات ۸۴ با گزينه‌هاي پاسخي همچون، شعارهاي مردمگرايانه و حمايت روشنفكران و هنرمندان، حمايت نهادهاي حكومتي و احزاب اصلاح‌طلب، سياست‌هاي انتخاباتي اصولگرايان، شكاف بين اصلاح‌طلبان، حمايت جبهه پايداري، گروه آبادگران، مجاهدين انقلاب و مراجع تقليد يكي از سوالات كنكور كارشناسي ارشد علوم سياسي بود كه هر چهار گزينه براساس تجزيه و تحليل شخصي داوطلبان مي‌توانست پاسخ صحيح باشد.

در سوال ديگري اقدامات احمدي‌نژاد براي توسعه روستاها در كنار اقدامات دولت مصدق، اميني، و شهيد رجايي قرار گرفته بود كه بازهم داوطلبان را براي پاسخ صحيح مردد مي‌كرد. نامه‌هاي ارسالي از سوي احمدي‌نژاد به رهبران سياسي موضوع سوال ديگر درس تحولات سياسي اجتماعي از مشروطيت تاكنون بود كه هر چهار گزينه پاسخ در نظر گرفته شده براي اين سوال نيز مي‌توانست به نحوي صحيح يا غلط باشد.

آزمون كارشناسي ارشد با يك هفته تاخيري كه به سبب بارش برف و شرايط بحراني در شمال كشور به تعويق افتاده بود، در روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر برگزار شد. داوطلبان در نخستين روز برگزاري اين آزمون به حوزه‌هاي امتحاني مشخص شده رفتند تا سرنوشت سال‌هاي آينده خود را رقم بزنند، اما خبر نداشتند كه قرار است با چند پرسش عجيب در آزمون سراسري كارشناسي ارشد علوم سياسي و روابط بين‌الملل روبه‌رو شوند. سوال‌هايي كه شبيه به گزينش بود تا مطرح كردن مسائل تخصصي و علمي. چون هزاران داوطلب ديگر براي شركت در آزمون علوم سياسي و روابط بين‌الملل راهي اين دانشگاه شدم تا در آزمون شركت كنم. آزمون بر اساس زمان اعلام شده راس ۳ بعد‌از‌ظهر برگزار شد. با وجود نظم و امنيتي كه قبل و در حين برگزاري آزمون در محيط اين دانشگاه و جلسه برقرار بود اما داوطلبان با پرسشنامه‌يي داراي چند سوال خاص روبه‌رو شدند. با كمي دقت مي‌شد متوجه واكنش داوطلبان به اين پرسش‌ها شد. واكنشي كه تنها منتهي به نگاهي به دور و بر و ديگر داوطلبان مي‌شد، چرا كه هيچ كار خاصي از داوطلبان در اين زمينه بر نمي‌آمد و بعد از وقفه‌يي دوباره مشغول مشكي كردن گزينه‌هاي سفيد مي‌شدند. اين تعجب حتي بعد از اتمام آزمون هم با آنها همراه بود و از يكديگر در مورد بعضي سوال‌هاي خاص كه جواب‌هاي خاصي را مي‌طلبيد سوال مي‌كردند اما به هيچ جواب قطعي و درستي دست پيدا نمي‌كردند

مطهری خطاب به موسوی: گویا میل ندارید این قضایا تمام شود

 

در 17 بهمن ماه 88، دکتر علی مطهری از سرشناس ترین منتقدان احمدی نژاد و نماینده مردم تهران در مجلس، نامه‌ای سرگشاده خطاب به مهندس میرحسین موسوی نوشت و در آن نظر خود را درباره منش و روش موسوی اعلام کرد و به وی هشدار داد که ؛«گویا میل ندارید این قضایا تمام شود..»
 

  متن کامل این نامه بدون تغییر در پی می آید:
 
جناب آقای مهندس میرحسین موسوی
 
با اهدای سلام، مصاحبه جناب عالی با پایگاه اطلاع‌رسانی کلمه که بیشتر به یک بیانیه شبیه است نظر به اینکه در آستانه راهپیمایی 22 بهمن صادر شده است طبعاً هدفدار بوده و دارای آثار عملی مثبت و منفی خواهد بود. لذا مناسب است که این نامه را به صورت سرگشاده بنگارم.
 
به عقیده اینجانب شما در این بیانیه دردها را خوب بیان کرده اید اما درمان را نه. روح بیانیه و جان کلام شما این است که ما برای اصلاح به میدان آمده ایم نه برای انتقام‌گیری یا کسب قدرت و یا ویران گری. این امر می‌تواند محور وحدت و هدف مشترک اطراف بحران سیاسی کنونی باشد، خصوصاً که اصلاح مستمر اجتماعی یکی از ارکان تعلیمات اسلامی است که از آن به «‌امر به معروف و نهی از منکر» تعبیر می‌شود. اما این هدف از چه راه بهتر تأمین می‌شود؟
ادامه نوشته

اشتون

سخنگوی اشتون: مذاکرات برای رسیدن به توافق نهایی از سه شنبه آغاز می شود

 

سخنگوی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که مذاکرات درباره یک توافق‌نامه جامع برای حل موضوع هسته‌ای ایران بین گروه 1+5 به رهبری کاترین اشتون و مقامات تهران در روز سه‌شنبه در وین آغاز می‌شود.

مایکل مان، سخنگوی کاترین اشتون روز جمعه در یک کنفرانس خبری در بروکسل گفت که گروه 1+5 و ایران ماه نوامبر سال گذشته در زمینه یک برنامه اقدام مشترک به توافقی دست یافتند که گام اول بود و اکنون مذاکرات درباره یک توافق جامع روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کویت، مان گفت: مذاکرات درباره یک توافق جامع در زمینه برنامه هسته‌ای ایران باید صورت گیرد. ما می‌دانیم که کار فشرده و دشواری پیش‌ رو داریم.

سخنگوی اشتون افزود: هدف کلی همچنان رسیدن به یک راه‌حل جامع است که اطمینان حاصل کند برنامه هسته‌ای ایران منحصرا صلح‌آمیز است. برنامه اقدام مشترک طول عمر شش ماهه دارد و ما امیدواریم که بتوانیم هرچه سریعتر مذاکره کنیم.

انتظار می‌رود که مذاکرات تا روز پنجشنبه ادامه داشته باشد.

طبق توافق ژنو که در تاریخ 24 نوامبر سال 2013 مورد توافق ایران و گروه 1+5 قرار گرفت بخشی از تحریم‌های بین‌المللی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران در ازای تعلیق بخش‌هایی از فعالیت‌های حساس هسته‌ای ایران برداشته شدند.

سبد

کد خبر: 110480 زمان مخابره: 1392/11/25 ساعت: 14:12 سرویس: نامه > اقتصاد
جزئیات واگذاری سبد کالا به 10 میلیون مشمول جدید

جزئیات واگذاری

سبد کالا به 10 میلیون مشمول جدید

ادامه نوشته

کتک کاری در محل کار اداری

یک سایت حامی دولت در کتک‌کاری چندباره فرزند یکی از مقامات دولتی در محل کار پدر خویش خبر داد.
به گزارش افکارنیوز، پسر یکی از مقامات ارشد دولت که قبلا هم سوابق حاشیه‌سازی داشته، سه‌شنبه گذشته با حضور در محل کار پدر، ضرب شستی از خود به جای گذاشته است.

براساس این گزارش فرد یاد شده که ظاهرا سابقه تهدید و ارعاب در زادگاه پدری را نیز دارد، این‌بار به دلیل رد شدن افراد پیشنهادی‌اش به پدر توسط رئیس حراست از خجالت رئیس حراست درآمده و یادگاری‌هایی از خود به جای گذاشته است. گرچه حال عمومی رئیس حراست مساعد است اما قرار شده که وی این حادثه را پیگیری نکند.

برخی رسانه‌ها فرد یاد شده را «ت-ن» معرفی کرده‌اند.

قا بل توجه کسانی که درمسابقه شرکت کرده اند

چون نفر دوم وسوم  با اسم مستعار جواب داده بودند شناسایی مشکل بود به همین خطر مجددا دونف اعلام می کنیم

برنده مسابقه بهار

اقای محمود رضایی

برای دریافت جایزه به اقای فرزاد کامران مراجعه نماید

باز هم از چهار راه


افتخار آفرینی جوان زرین دشتی


کسب مدرک کارشناسی ارشد تغذیه دانشگاه گنبد کاووس و ورود به مقطع دکترا با استفاده از رتبه اولی


کارشناسی ارشد توسط جوان زرین دشتی آقای یونس مدنی که افتخاری تازه در عرصه علم و دانش برای


همه محسوب می شود به این جوان تلاشگر تبریک می گوییم

گفت‌وگوی زنده تلویزیونیرئیس‌جمهور

رییس جمهور:مردم حماسه بزرگ دیگری در 22 بهمن بیافریند

ادامه نوشته

اعتراض 190 نماینده مجلس به سخنان معاون وزیر امور خارجه آمریکا

گزارش/ اعتراض 190 نماینده مجلس به سخنان معاون وزیر امور خارجه آمریکا

سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌

ادامه نوشته